Om een zo prettig mogelijke omgeving te creëren voor zowel klant als schoonheidsspecialiste heeft Beautysalon for you vanaf 01-01-2019 enkele huisregels opgesteld.
Het maken van een afspraak:
Wanneer ik in behandeling ben kan ik de telefoon helaas niet beantwoorden. Je kunt een boodschap in spreken op de voicemail of een WhatsApp bericht sturen(0621303070). Dit wordt z.s.m. beantwoord. Ook is het een mogelijk online(www.beautysalon-foryou.nl een afspraak te maken via de site of via de e-mail(info@beautysalon-foryou.nl).
Aanwezigheid voor de behandeling:
Zorg dat je tijdig (5 minuten voor de afgesproken tijd) aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.
Te laat komen:
De gereserveerde tijd wordt speciaal voor jou vrijgehouden. Mocht je te laat op de afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel berekend.
Verhindering of annulering van de afspraak:
Je kunt de afspraak tot uiterlijk 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren. Wanneer je binnen de 24 uur voor de behandeling afzegt of de afspraak niet nakomt zal 50% van de gemaakte kosten van de behandeling in rekening worden gebracht.
Producten:
Aangekochte producten mogen binnen 14 dagen na de aankoopdatum kosteloos geretourneerd worden.<br> Geopende of gebruikte producten kunnen niet geretourneerd worden. Wanneer hier een allergische reactie op is neem dan meteen contact op.
Betalingsmogelijkheden:
Je kunt in de salon zowel contant als met pin betalen.
Klachten of ontevreden?
Ik doe er alles aan om de beste kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan voorkomen dat je niet tevreden bent of een klacht hebt. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat je contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.